"זה בסדר. נתעכב. הלקוחה תחכה קצת, בקטנה"

אני מודה שממש התעצבנתי לשמוע את זה.

אין מצב שלקוחה שלך מחכה ולך לא אכפת. אין מצב שאת בטלפון בזמן שהיא ממתינה. אין מצב שאת עושה משהו שאפשר לעשות אותו אחר כך. אין מצב שאת לא מתנצלת על האיחור. אין מצב שעיכוב בלו"ז הופך להיות מובן מאליו.

זה מעיד על חוסר רצינות ועל חוסר כבוד ללקוחות. זה מעיד על חוסר אכפתיות ועל חוסר מקצועיות. אם יש יומן, ואם נקבעות שעות מדויקות ביומן – תהפכי את העולם כדי שהלקוחה תתקבל בזמן. היא קובעת תור, היא מגיעה, היא משקיעה, הזמן שלה חשוב לה, ואנחנו לא נייבש אותה בלי סיבה מוצדקת מאוד (וסיבה מוצדקת מאוד היא רעידת אדמה מבחינתי).

כבדי את הלקוחה. תחשבי כמה מעצבן זה שהיא מבטלת לך תור. תחשבי כמה תכעסי אם היא תגיע בחצי שעה איחור ותזלזל ביומן שלך. תחשבי יותר רחוק מזה, על מה קורה לך כשנהג מונית עוצר להוריד נוסעים באמצע הכביש, ומעכב אותך שנייה וחצי כשאת צריכה לאסוף את הילדים מהגן. ותביני כמה הלקוחה שלך שונאת לחכות לך (בטח כשאין סיבה מוצדקת).

ניהול זמן זה סופר חשוב, גם הזמן שלך, וגם הזמן של הלקוחה שלך.

כבדי את עצמך. כבדי גם אותה.

בהצלחה,

חן

השארת תגובה