fbpx

אם את רוצה שהסטורי שלך יהיה ממכר – ולפני שאת מעלה את הסטורי – אלה שתי השאלות העוקבות שאת צריכה לשאול את עצמך

Rectangle 149815
  • האם הסטורי ייעשה טוב לעוקבות שלך?
  • אם כן, מה בסטורי הזה ייעשה טוב לעוקבות שלך?
    נתחיל מהשאלה הראשונה:
  • את נותנת ללקוחה תוכן. לא חשוב כרגע אם זה תוכן מקצועי או סתם שיתוף. מה את נותנת? האם זה ייעשה טוב ללקוחה?
  • היא תכיר אותך בזכות זה?
  • היא תלמד ממך?
  • היא תדע איך לטפל בעצמה?
  • היא תרצה להכיר אותך יותר?
  • היא תציץ קצת לתוך הבית שלך ולתוך החיים האישיים (כל אחת והגבולות שלה בחשיפה)?
  • היא תגלה סקרנות לדעת מי את באמת?

ולשאלה השנייה:
מה באמת ייעשה לה טוב?
לראות איך את מטפלת בפועל? מה היידע שלך? הסטורי יגרום לה להאמין במקצועיות שלך ולתת בך אמון בתור אשת מקצוע?
היא תאהב לראות אותך בתור אימא? בתור בת זוג? בתור זו שמשלבת בין הסטודיו לפילאטיס לבין העבודה לבין הילדים?
היא תזדהה איתך? היא תצחק? היא תקבל ממך השראה?
להעלות סטורי זה סיפור בפני עצמו. לסטורי יש חשיבות גדולה מאוד בשיווק ורצוי לא להעלות תכנים תלושים או מנותקים זה מזה.
כן, אפשר לזרום עם הסטורי ולא הכול חייב לראות מהונדס, אבל הוא כן חייב להיות חלק מתוכנית השיווק האסטרטגית שלך.