fbpx

את בפורנט. לא החברות. לא הטיפולים. לא מה שמביאים לך –

Sensual curly girl with red ribbon making selfie. Indoor photo of refined female model with wavy  hairstyle laughing to camera.

אל תקדמי את המוצר שאת עובדת איתו. אלא תקדמי את עצמך.

אל קתדמי מותגים. תקדמי את עצמך.

כקרומסטיקאית שיש לה ידע וניסיון.

אני רואה הרבה קומסטקיאיות שמעלות תוכן מיתוגי של חברות קומסטקיה או מפרסמות מוצרים עם מיתוג של חברות כאלה ואחרות וגם אל תשתמשי בניואנסים כמו פרקיושנל פרקיושנל (כי להרבה מאוד יש את הטכנולוגיה הזאת).

תסבירי עלייך.

על עצמך.

על הניסיון שלך.

ועל הדרך שבה את פותרת את הבעיה (ולא על הדרך שמוצר פותר את הבעיה.)

את לא מוכרת בסופר פארם. את מטפלת שפותרת בעיות. את מוכרת את עצמך ולא שום מוצר אחר. את המוצר 😊 יש?