fbpx

Busy women

מחזור אוקטובר 2023

תוכנית ליווי לבעלות עסקים בתחום היופי
(עסקים קטנים ועסקים בהקמה)

כשאת עצמאית את לגמרי לבד

אז אצלי בתוכנית אנחנו ביחד

שיעורים לצפייה באתר שיחשפו אותך לכל התכנים שאת צריכה כדיי לקדם ולפתח אותו
מפגש זום אחת לחודש לליווי, תמיכה מענה ומיקוד
ליווי אישי מלא ממני בקבוצת ווטסאפ של בנות הקורס
תוכנית הליווי הקרובה תימשך 4 חודשים

מה לומדים בתוכנית

שיווק

איך לכתוב נכון ברשת?

איך להגיע לעוקבים חדשים, איכותיים וטובים?

איך לעשות קמפיין ממומן – כזה *שעובד?**?

איך עומדים מול מצלמה?

איך מצלמים סרטונים? ריל? איך עורכים אותם?

איך מסדרים את הפיד מבחינה מקצועית?

איזה תוכן להעלות ומתי?

איך להפוך עוקבות ללקוחות?

ועוד. המון

מכירות

איך למכור תכשירים מבלי להרגיש שאת "דוחפת" תכשירים או משדלת את המטופלת לקנות?

איך להניע לקוחה לעבור מטיפול קטן לטיפול גדול (כי הטיפול הגדול יותר מתאים לה)?

איך להתמודד עם התנגדויות ("יקר לי") ?

איך לענות למטופלת שמסרבת לקנות תכשירים?

ועוד. המון

ניהול עסק

איך מנהלים את הזמן באופן יעיל?

איך את מקצרת זמן עם מטופלות והופכת את הזמן שלך לאפקטיבי?

איך מנהלים הוצאות והכנסות?

איך מפרידים בין בית לעבודה?

איך את מציבה גבולות למטופלות (ולא מקבלת מטופלות בשעות שאת לא רוצה לקבל; וגם לא מגיבה בווטסאפ למטופלות כשאת במיטה ב 23:00 בלילה)?

ובקיצור, איך את הולכת לנהל את העסק ולא הוא אותך

ובקיצור, איך את הולכת לנהל את העסק שלך ולא העסק שלך מנהל אותך

קנית אותי, איך נרשמים?

מחיר להרשמה מוקדמת עד ה 26.9 – 290 ₪ לחודש (כפול ארבעה חודשים)

לאחר מכן המחיר בהרשמה רגילה 350 ₪ (כפול ארבעה חודשים)


לרכישה לחצי כאן

שאלות ותשובות

אני לא כל כך טכנית, התוכנית מתאימה לי?

התוכן באתר מועבר באופן מאוד מאוד מאוד ידידותי. אני משתדלת שהכול יהיה פשוט, נוח ונגיש. מניסיון של מספר קורסים, גם מי שלא התחברה לפן הטכני (“טכנופובית”), הצליחה ללמוד את התכנים ולהצליח לשווק לבדה. היתרון הגדול הוא שבאתר הכול נעשה בקצב שלך, את יכולה ללמוד את התכנים לאט, בלי לחץ להספיק הכול באופן מיידי, ואת יכולה לצפות באותו סרטון פעמיים או שלוש או יותר. 

אם למדתי שיווק בעבר, אני צריכה גם את התוכנית ליווי הזאת?
שמעתי המון את המשפט “הייתי כבר בקורס כזה וכזה”. חשוב לי לומר, עם יד על הלב ועם ניסיון של שנים בתחום, שהקורסים שאני מלמדת הם קורסים מאוד-מאוד מעשיים. אני לא מדברת על תיאוריות ולא מורחת את הזמן במידע לא שימושי. מה שתלמדי בקורס הוא בדיוק, אבל בדיוק מה שתצטרכי לדעת. שימי לב שעוד לא נגעתי בנקודות נוספות כמו מידע לא נכון או מידע חלקי או מידע מטעה שניתן ברשת.
דוגמה אחת מיני רבות, לפני כמה זמן פנתה אליי לקוחה בטענה שהיא למדה בקורס שיווק שאין צורך לקדם סרטונים בקידום ממומן, ושיש לקדם תמונות בלבד (מידע לא נכון בעליל). דוגמה נוספת, מישהי שעברה קורס בשיווק לא ידעה כיצד לתזמן פוסטים מראש לתאריך ושעה מסוימים (זה אחד הכללים הבסיסיים שאני מלמדת עליהם – וזה חתיכת הלם בשבילי לדעת שמי שמעביר קורס בשיווק לא מלמד על הכלל הזה). כך או אחרת, לכול קורס יש את הגישה שלו ואת הכלים שעליהם הוא שם דגש, אבל תמיד אפשר ללמוד יותר, על אחת כמה וכמה אשר אני מודעת לחוסר הזמן שלך, וכאשר אני ממקדת אותך באופן מדויק מאוד למידע שאותו את צריכה כדי להצליח.
מי מלמד את התוכנית ליווי?

אני מלמדת את כל תכני השיווק בקורס. אחרי שנים של ניסיון, אחרי המון לקוחות בליווי אישי, ואחרי מספר קורסים פרונטליים, אני מביאה את כל היידע שלי לקורס הדיגיטלי. מאז ומתמיד היה לי קשה לשחרר את העסק שלי למאמנים אחרים. בפן הזה אני סומכת רק עצמי, ובמהלך הקורס תשמעי רק ממני 😊

מה קורה אחרי הקורס?

האמת שהוויב כזה טוב בין הבנות המשתתפות, ואת מקבלת כל כך הרבה מהקבוצה שגם אחרי הארבעה חודשים נפתחת לנו קבוצת בוגרות עם מענה תמידי מחן. כי ליווי עסקי זה משהו שנמשך שנים, והקבוצה והתמיכה והעזרה אחת מהשנייה היא המפתח להצלחה בעיני.

ומה קורה אם לא נכנסתי למועדון?
את לא עושה פה מנוי לחדר כושר, את עושה מנוי לקורס דיגיטלי 🙂 כך שאם אראה שלא נכנסת יותר מדי זמן, אדאג להתריע לך באמצעות המייל.
אני יכולה לראות את הסרטונים מהטלפון, אני צריכה מחשב?

כן. את צריכה מחשב. לעבוד בלי מחשב זה לא רציני, ורוב המימון ברשת נעשה טוב יותר באמצעות המחשב. טיפ ממני, בתור בעלת עסק, בלי קשר לקורס שלי, חשוב מאוד שיהיה לך מחשב נייד שתוכלי לעבוד איתו. ממליצה מאוד גם על תוכנת ניהול לקוחות שמקלה לך על החיים והופכת את תפעול העסק שלך לפשוט ונוח. תאמיני לי, תוכנת ניהול עסק זה עולם אחר לגמרי (המלצות והטבות לתוכנות ניהול – בתוך תוכנית הליווי).

זה בטוח יצליח?

אני מבטיחה 100% השקעה – לא 100% הצלחה. ההצלחה של העסק שלך, בסופו שלא דבר, תלויה בך, ורק בך. עם זאת, אני יכולה להבטיח שאם תעשי, תבצעי, תתמידי, תשקיעי, לבסוף תצליחי. העסק שלך ירוץ קדימה. מוכנה לחשוף כאן ולגלות שהיו לי לקוחות בליווי אישי שלא התמידו בתהליך ולא הקפידו על עבודה ועל שיווק, ולכן העדפתי להפסיק את ההתקשרות איתן. המוניטין שלי חשוב לי, ואם מישהי מהלקוחות לא מבצעת וחושבת שיהיו פתרונות קסם, אני מעדיפה להגיד לה שלדעתי היא לא מתאימה, מאשר למרוח לה את הזמן. אין אצלי פתרונות קסם. אין אצלי סיסמאות. אין אצלי מנטרות “תחלמי בגדול ותצליחי”. אני לא מתעסקת בחלומות. אני אוהבת עבודה, ורק עבודה קשה והתמדה תביא אותך להצלחה. אני כאן כדי לתת לך את כל הכלים ואת כל מה שאת צריכה לדעת, אבל בסוף, הכול בידיים שלך. אם תשבי בחיבוק ידיים, לא תצליחי. אם תיקחי את הכלים שאני מלמדת אותך ותיישמי אותם בשטח – תצליחי בענק.

ואם עדיין לא פתחתי את העסק, שווה לי להירשם?

כן. אפילו רצוי שתצטרפי כבר עכשיו. יש המון דברים שצריך לדעת והמון משימות שהכרחי לבצע לפני שאנחנו רצות לרשויות להקים עוסק פטור או עוסק מורשה. חלק מהמשימות: הקמת עמוד פייסבוק ואינסטגרם (איך מקימים בכלל עמודים כאלה?), תפעול העמוד באופן בסיסי (מה ההבדל בין עמוד עסקי לפרטי מבחינת שיווק?), העלאת עוקבים (אפשר להעלות עוקבים?),  צילום תמונות, צילום סרטונים, ועוד. אם תצטרפי למועדון בשלב הזה, תוכלי להתחיל לעבוד באופן נוח יותר לאחר שכבר יצרת לעצמך קרקע טובה לתחילת העבודה. 

ומה קורה אם יש לי באג בפייסבוק?

לצערי, יש עצמאיות שבעבר ניהלו להן את מערכת מנהל המודעות בפייסבוק ויצרו המון בעיות הכוללות חסימה של המערכות וכו. במידה וקיימת אצלך בעייה כזאת, או בעייה נקודתית אחרת בפייסבוק, הצוות שלי יעזור לך במסירות לטפל בבעיה הזאת בתוספת תשלום מינימאלית.

אוולין
אוריה
קארין דוד
ברטה
ורד
ליאור
ליטל
נועם
נטלי
סימה
צליל
קארין דוד

קודם
הבא

קצת עליי

היוש, אז אם עדיין לא הכרנו, שמי חן ואני מאמנת עסקים בתחום היופי משנת 2013 אני נשואה באושר לאביאל ואמא של ליבי, אור, ושי אהבות חיי.
לא אני לא קוסמטיקאית, אני פשוט אוהבת נשים וסבלתי בנעוריי מאקנה כך שמחוברת לתחום💛העבודה עם בעלות עסקים בתחום היופי לימדה אותי בדיוק מה החולשות שיש לבעלות עסקים מהסוג הזה: הקושי במציאת עובדות; הקושי של הלקוחה להיות מטופלת אצל מישהי אחרת בקליניקה; הקושי של הלקוחה לעבוד מציפורניים לטיפולי פנים; הקושי במכירת מוצרים; הבקשות הבלתי פוסקות להנחות; התחרות הרבה שיש בתחום היופי (לפעמים אצלך בקומה יש עוד 2 קליניקות); ועוד;שורה תחתונה, אני מכירה את אופי העסקים בתחום היופי, את החולשות של העסק, את הלקוחות שלו, את התחרות שבו, ועם הניסיון הרב בתחום הזה אני יכולה לתת לך מענה לנקודות קריטיות ולקדם את העסק שלך להצלחה.

נתראה,

חן


Whatsapp


Facebook-f


Instagram

רוצה לשמוע עוד?

לפרטים נוספים, ובדיקת התאמה לקורס

(לראות שאנחנו באמת מתאימות אחת לשניה)


Whatsapp


Facebook-f


Instagram

דילוג לתוכן