fbpx

קורס אונליין נובמבר 21

מועדון ביזי וומן מאפשר לך לדעת הכול על שיווק העסק שלך בקליק אחד.

ביזי וומן - המועדון הדיגיטלי

אם את רוצה ללמוד איך לשווק את העסק שלך :

  • לדעת כתיבה שיווקית בפייסבוק/ באינסטגרם/ בסטורי
  • לדעת איך לעשות קידום ממומן ולהגיע לקהל היעד הרלוונטי לעסק שלך
  • לדעת למכור טיפולים, מוצרים, וסדרות
  • לדעת לנהל את העסק (ולא שהעסק ינהל אותך)
  • לדעת לעבוד יעיל, לנצל נכון את הזמן, ולא להפוך להיות עבד של העסק שלך
  • לדעת להתמודד עם התנגדויות מלקוחות
  • לדעת לתמחר נכון ולא "ליפול" רק למבצעים
  • לדעת לצלם סרטונים מבלי להתבייש
  • לדעת איך לעצב תמונות, כרטיסי ביקור ועזרים נוספים לשיווק בעסק
  • כל אלה ועוד

כל המידע הזה נמצא במועדון וזמין בשבילך 24 שעות. כל מה שעלייך לעשות הוא להירשם ולהתחיל להיחשף לתכנים (סרטונים; מצגות; מידע כתוב; ועוד). בנוסף לתכנים שמוצגים באתר, אם לא תביני משהו, יינתן לך גם מענה שאלות ותשובות באופן תדיר בקבוצת פייסבוק סגורה.

ההשקעה הזו כולה למען העסק שלך.

הצטרפי לקהילת העסקים
שלומדת לבנות, לשווק, לנהל, ולתפעל עסק מצליח ויציב.

בנוסף, במהלך השבוע נבדוק את ביצוע המשימות שלך כך שלא יישאר מצב שאת נרשמת – ולא מבצעת

המועדון הדיגיטלי הולך לתת לך שקט. 

מהיום לא תצטרכי לחשוב איזה פוסט לכתוב, איזה סטורי להעלות, איך לממן את זה בשביל להגיע לקהל יעד שלך, או אולי לשלם לאיש שיווק חיצוני שיעשה זאת.
מהיום את כל הכלים לניהול שיווק ומכירות בעסק שלך את הולכת לדעת לבד. 

איך זה קורה בפועל (ולמה כדאי לך להצטרף למועדון)?

במועדון תמצאי שיעורים דיגיטליים שבהם יש את כל הידע הרלוונטי לשיווק, מכירות וניהול העסק (לדוגמה: איך לכתוב פוסטים, איך לעשות קידום ממומן, איך להגיע לקהל היעד שלך באמצעות הרשת, איך להגדיל קהל לקוחות, איך למכור מתוך מקום אמיתי ולא מתוך מקום שדוחף מוצרים, ועוד). 

הקורס נגיש מאוד וידידותי מאוד, במתכונת של סרטונים קצרים והסברים באמצעות טקסטים. אני לא מסבכת אותך עם שיעורים באורך של 45 דקות, אלא בתכנים בעלי אופי קצר וקולע. 

בנוסף, תקבלי ממני ליווי מלא בקבוצת פייסבוק סגורה, בה אענה לשאלות שלך אונליין בנוגע לעסק ובנוגע לתכני הקורס. בקבוצה ייעלו מדי פעם עדכונים, לייבים ופאנל מומחים. 

 

שאלות ותשובות

התוכן באתר מועבר באופן מאוד מאוד מאוד ידידותי. אני משתדלת שהכול יהיה פשוט, נוח ונגיש. מניסיון של מספר קורסים, גם מי שלא התחברה לפן הטכני ("טכנופובית"), הצליחה ללמוד את התכנים ולהצליח לשווק לבדה. היתרון הגדול הוא שבאתר הכול נעשה בקצב שלך, את יכולה ללמוד את התכנים לאט, בלי לחץ להספיק הכול באופן מיידי, ואת יכולה לצפות באותו סרטון פעמיים או שלוש או יותר. את לא תלויה בקצב של הכיתה והכול נעשה לפי לוח הזמנים שלך. בנוסף לכול, אם משהו לא ברור, אני זמינה לשאלות עבורך בקבוצת הפייסבוק הסגורה של המועדון.

שמעתי המון את המשפט "הייתי כבר בקורס כזה וכזה". חשוב לי לומר, עם יד על הלב ועם ניסיון של שנים בתחום, שהקורסים שאני מלמדת הם קורסים מאוד-מאוד מעשיים. אני לא מדברת על תיאוריות ולא מורחת את הזמן במידע לא שימושי. מה שתלמדי בקורס הוא בדיוק, אבל בדיוק מה שתצטרכי לדעת. שימי לב שעוד לא נגעתי בנקודות נוספות כמו מידע לא נכון או מידע חלקי או מידע מטעה שניתן ברשת. דוגמה אחת מיני רבות, לפני כמה זמן פנתה אליי לקוחה בטענה שהיא למדה בקורס שיווק שאין צורך לקדם סרטונים בקידום ממומן, ושיש לקדם תמונות בלבד (מידע לא נכון בעליל). דוגמה נוספת, מישהי שעברה קורס בשיווק לא ידעה כיצד לתזמן פוסטים מראש לתאריך ושעה מסוימים (זה אחד הכללים הבסיסיים שאני מלמדת עליהם – וזה חתיכת הלם בשבילי לדעת שמי שמעביר קורס בשיווק לא מלמד על הכלל הזה). כך או אחרת, לכול קורס יש את הגישה שלו ואת הכלים שעליהם הוא שם דגש, אבל תמיד אפשר ללמוד יותר, על אחת כמה וכמה אשר אני מודעת לחוסר הזמן שלך, וכאשר אני ממקדת אותך באופן מדויק מאוד למידע שאותו את צריכה כדי להצליח.
אני מלמדת את כל תכני השיווק בקורס. אחרי שנים של ניסיון, אחרי המון לקוחות בליווי אישי, ואחרי מספר קורסים פרונטליים, אני מביאה את כל היידע שלי לקורס הדיגיטלי. מאז ומתמיד היה לי קשה לשחרר את העסק שלי למאמנים אחרים. בפן הזה אני סומכת רק עצמי, ובמהלך הקורס תשמעי רק ממני 😊 ייתכן שאציע באתר הכשרות נוספות שלא יועברו באמצעותי, מאחר שמדובר בעניינים מקצועיים שקשורים בתחום כזה או אחר. אין חובה להצטרף ואין חובה לשלם על השירות הזה. כמו שאמרתי, התכנים הקשורים בשיווק, מכירות וניהול עסק מועברים על ידי בלבד.

מכיוון שאימון עסקי זה משהו אישי, המלצות מפורסמות אנונימית בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלי; המלצות נוספות ומספרי טלפון של לקוחות ייbתנו בהתאם לדרישה. ניתן לדבר עם לא מעט בנות שהשתתפו בקורס והגדילו מחזורים משמעותית .

אחרי שלמדת את כל התכנים בקורס, את מוזמנת להישאר ולקבל עדכונים באתר. מדי כמה זמן נעלה הרצאות, הכשרות, פינת שאלות ותשובות, וכמובן שינויים בממשקים ובאפשרות לקדם ולשווק ברשת. כמו כן, יועלו לאתר סרטונים עם טיפים מקצועיים שחשוב לדעת. בנוסף תצטרפי לקבוצת פייסבוק סגורה שבה תוכלי להתייעץ עם קולגות ואיתי, גם בקבוצה מדי פעם אעלה שידורים חיים, ואתן ערמות של טיפים. בקבוצה אני זמינה לשאלות באופן יומיומי (ימי עבודה, כן?) ועונה תמיד – ככה למעשה אני מתחילה את הבוקר שלי 😊.
את לא עושה פה מנוי לחדר כושר, את עושה מנוי למועדון דיגיטלי 🙂 כך שאם אראה שלא נכנסת יותר מדי זמן, אדאג להתריע לך. 
כן. ברגע שאת נרשמת למועדון, כל התוכן פתוח בפנייך. את יכולה לעשות מרתון שיעורים ותוך שבוע לסיים לצפות בכולם. זה אמנם לא כל כך בר ביצוע מבחינה מעשית (מאחר שיש הרבה מה ללמוד), אבל עקרונית זה אפשרי.
 
ההבדל הגדול ביותר הוא עבודה בקצב אישי. מפגשים בקורס פרונטאלי מתקיימים בערך אחת לשבועיים. המשמעות היא שיש בין שבוע לשבועיים בין שיעור לשיעור, ואת חייבת לבצע את כל המשימות במהלך פרק הזמן הזה. להבדיל, בקורס דיגיטלי הכול נעשה בקצב שלך. את יכולה לצפות בשיעור, לעשות שיעורי בית במשך שלושה שבועות, ולחזור לשיעור הבא. יתרה מכך, אם משהו לא ברור, את יכולה להריץ לאחור ולצפות בשיעור שוב. עוד פרט חשוב: אם את אדם שמתאים לו יותר ללמוד לבד, ולא נוח לו להיות בכיתה עם שאר האנשים, ואת מתביישת לשאול שאלות כשמשהו לא מובן, הקורס הדיגיטלי הוא בדיוק בשבילך. תוכלי לצפות בתכנים שוב ושוב, לאט-לאט, לשאול שאלות באתר, ולהתקדם באופן שתרצי ובקצב שתרצי. כמובן שבקורס דיגיטלי תוכלי גם ללמוד באמצע הלילה (אם את טיפוס של לילה) או מוקדם בבוקר (אם את טיפוס בוקר), או בסופי שבוע (אם אין לך שום זמן אחר ללמוד). הכול בידיים שלך.
אם משהו לא ברור, אם נתקעת עם נושא מסוים, אן משהו לא עובד לך, אני זמינה לשאלות באתר ובקבוצת הפייסבוק. ניתן לצלם מסך מהמחשב או לצלם סרטון של מסך המחשב ולשלוח שאלה – ותקבלי תשובה בהקדם האפשרי. איך מצלמים סרטון שהוא בעצם צילום מסך מהמחשב? זה פשוט מאוד, נלמד בקורס 😊 חשוב לשאול שאלות באמצעות האתר מאחר שמדובר בפורום שאלות ותשובות שנותן מענה לכול המשתתפות. שימי לב שיש סבירות גבוהה שהנושא שעליו את רוצה לשאול שאלה כבר עלה בעבר, ושהתשובה מוכנה מראש.
כן. את צריכה מחשב. לעבוד בלי מחשב זה לא רציני, ורוב המימון ברשת נעשה טוב יותר באמצעות המחשב. טיפ ממני, בתור בעלת עסק, בלי קשר לקורס שלי, חשוב מאוד שיהיה לך מחשב נייד שתוכלי לעבוד איתו. ממליצה מאוד גם על תוכנת ניהול לקוחות שמקלה לך על החיים והופכת את תפעול העסק שלך לפשוט ונוח. תאמיני לי, תוכנת ניהול עסק זה עולם אחר לגמרי (המלצות והטבות לתוכנות ניהול – בתוך המועדון). חשוב לשאול שאלות באמצעות האתר מאחר שמדובר בפורום שאלות ותשובות שנותן מענה לכול המשתתפות. שימי לב שיש סבירות גבוהה שהנושא שעליו את רוצה לשאול שאלה כבר עלה בעבר, ושהתשובה מוכנה מראש.

אני מבטיחה 100% השקעה – לא 100% הצלחה. ההצלחה של העסק שלך, בסופו שלא דבר, תלויה בך, ורק בך. עם זאת, אני יכולה להבטיח שאם תעשי, תבצעי, תתמידי, תשקיעי, לבסוף תצליחי. העסק שלך ירוץ קדימה. מוכנה לחשוף כאן ולגלות שהיו לי לקוחות בליווי אישי שלא התמידו בתהליך ולא הקפידו על עבודה ועל שיווק, ולכן העדפתי להפסיק את ההתקשרות איתן. המוניטין שלי חשוב לי, ואם מישהי מהלקוחות לא מבצעת וחושבת שיהיו פתרונות קסם, אני מעדיפה להגיד לה שלדעתי היא לא מתאימה, מאשר למרוח לה את הזמן. אין אצלי פתרונות קסם. אין אצלי סיסמאות. אין אצלי מנטרות "תחלמי בגדול ותצליחי". אני לא מתעסקת בחלומות. אני אוהבת עבודה, ורק עבודה קשה והתמדה תביא אותך להצלחה. אני כאן כדי לתת לך את כל הכלים ואת כל מה שאת צריכה לדעת, אבל בסוף, הכול בידיים שלך. אם תשבי בחיבוק ידיים, לא תצליחי. אם תיקחי את הכלים שאני מלמדת אותך ותיישמי אותם בשטח – תצליחי בענק.

תלוי בכמה גורמים: לדוגמה,  כמה זמן יש לך ללמוד. האם את מתכוונת לעשות את זה באופן אינטנסיבי וללמוד במשך חודש, או שאת מעוניינת לעשות את זה בקצב אטי יותר. כמו שכתבתי, את יכולה לעשות מנוי לחודש אחד בלבד וללמוד את כל החומר מהר מאוד, על אף שזה לא מומלץ (יש הרבה תוכן והרבה שיעורי בית בדרך). בכול מקרה, קחי בחשבון שגם אם תלמדי את כל השיעורים, תמיד עולים במועדון תכנים חדשים, תמיד יש עדכונים, תמיד יש לייב מקצועי, ותמיד ניתן לשאול שאלות ולקבל המלצות בנוגע לשיווק. ההמלצה הכללית שלי: לעשות מנוי לכול הפחות לחצי שנה. 

לא. הקורס לא מיועד רק לבעלות עסקים מתחום היופי. קיימים שני מועדונים – אחד מהם לתחום היופי, והשני למקצועות הכללים. המועדון הוקם כדי להנגיש את הקורסים שלי לכול בעלי העסקים. המידע בקורס הדיגטלי ילמד אותך איך לשווק, איך לממן, איך למכור, ועוד. המידע כמובן רלוונטי גם את בעלת עסק שאופה עוגות ימי הולדת,  מתווכת, מאמנת כושר, בעלת סטודיו לריקוד, וכו'. 

כן. אפילו רצוי שתצטרפי כבר עכשיו. יש המון דברים שצריך לדעת והמון משימות שהכרחי לבצע לפני שאנחנו רצות לרשויות להקים עוסק פטור או עוסק מורשה. חלק מהמשימות: הקמת עמוד פייסבוק ואינסטגרם (איך מקימים בכלל עמודים כאלה?), תפעול העמוד באופן בסיסי (מה ההבדל בין עמוד עסקי לפרטי מבחינת שיווק?), העלאת עוקבים (אפשר להעלות עוקבים?),  צילום תמונות, צילום סרטונים, ועוד. אם תצטרפי למועדון בשלב הזה, תוכלי להתחיל לעבוד באופן נוח יותר לאחר שכבר יצרת לעצמך קרקע טובה לתחילת העבודה. 

נושאי השיעורים

 גישות בשיווק, אפיקי שיווק, וכמובן שיווק בתקופת הקורונה 

כתיבה שיווקית בפייסבוק, קידום ממומן ברשתות החברתיות  

עזרי שיווק – תלמדי איך לעשות תוכנית עסקית לבד, דפי נחיתה, תלמדי איך לצלם תמונות בסמראטפון,  איך לעצב תמונות לבד, תלמדי איך לנהל את ההוצאות וההכנסות בעסק שלך, ועוד.

אינסטגרם, סטורי ומה שבניהם. תלמדי את כל מה שאת צריכה לדעת בשביל להפוך את האינטסגרם (סטורי, משפיעניות, פיד מושלם וכו) שלך למושלם

מכירות – נלמד איך למכור נכון בעולם היופי (מוצרים, סדרות, טיפולים), נעשה סימולציות וראיונות עם קוסמטיקאיות ומאפרות מובילות שיספרו לך איך הן עושות את זה בעצמן.

סרטונים, איך לצלם מבחינה טכנית, איך להתמודד עם האתגרים של צילום, איך להתמודד עם ה"לא נעים" הזה, איך להתחיל לאהוב את המצלמה

הרצאות, ארגונים וחוגי בית – איך יוצרים קשרים עסקיים, שיווק היום הוא לא רק אונליין אלא גם אופליין. בשיעור זה נלמד מה עושים באפיק שיווק זה

 כלים מתקדמים בקידום ממומן – איך עושים רימרקטינג (מכירה את זה שהמודעה של עסק מסוים "רודפת אחרייך"), קידום ממומן בסטורי וכו. 

איך לתמחר ואיך להגדיל רווחים פר לקוחה

 על סטטיסטיקות והגדלת רווחים פר לקוחה

איך לתת שירות איכותי שיישמור את הלקוחות אצלך בעסק

בונוסים נוספים והפתעות 🙂

במועדון ישנם שיעורים לבעלות עסקים מתחילות: איך להקים עמודים עסקיים, מאיפה מתחילים, מה עושים קודם, איך מביאים לקוחות, מה חשוב לדעת לפני שרצים לפתוח עוסק פטור או עוסק מורשה, וכו'

 

במועדון אנחנו בודקות איתך כפעם פעמיים בשבוע את ביצוע שיעורי הבית שלך, כך שאין מצב שאת נרשמת.. ולא מבצעת את המשימות.

כמה זה עולה?

(יש שני סוגי מועדונים - שימי לב שאת רוכשת את המועדון המתאים לך)

(יש שני סוגי מועדונים - שימי לב שאת רוכשת את המועדון במתאים לך)

שימי לב

מנוי חודשי בודד הוא מנוי שמתחדש אחת לחודש, לבחירתך. תצטרכי להודיע על ביטול המנוי שלושה ימי עסקים לפני תום החודש.

מנוי חודשי לחצי שנה/שנה – אלו מנויים שמסתיימים בתום התקופה (חצי שנה או שנה בהתאם למנוי שבחרת).

אם בחרת מנוי לחצי שנה/שנה וביקשת לבטל את המנוי באמצע התקופה – יהיה עלייך לשלם רק את ההפרש שבין המנוי החודשי לבין המנוי החצי שנתי/השנתי.

כמה זמן אני צריכה להיות מנויה? תוך כמה זמן זה עובד? 
 
קצב הלמידה תלוי בך ומשך הזמן שאת מנויה תלוי אך ורק בך. לחלק לוקח שלושה חודשים ללמוד את כל התכנים, ולחלק לוקח יותר. בנוסף לכך, יש משתתפות שמעדיפות להישאר "בסביבה" כדי להתעדכן בתכנים חדשים וכדי לקבל מענה קבוע לשאלות.
 

קצת עליי

היוש, אז אם עדיין לא הכרנו, שמי חן ואני מאמנת עסקים בתחום היופי בחמש שנים האחרונות, אני נשואה באושר לאביאל ואמא לליבי – אהבות חיי.
אני מאמנת עסקים בתחום היופי ואני עושה את זה משנת 2013 (בליווים אישיים; בקורסים; בהשתלמויות). באופן אישי, אני מאמינה שמאמן עסקי צריך לבדל את עצמו ולהתאים את עצמו לסוג העסק, צריך להיות הבדל בין מאמן עסקי שמאמן עסק בתחום היופי לבין מאמן עסקי שמאמן עסק מסוג אחר (לדוגמא עסק בתחום המזון). 
העבודה עם בעלות עסקים בתחום היופי לימדה אותי בדיוק מה החולשות שיש לבעלות עסקים מהסוג הזה: הקושי במציאת עובדות; הקושי של הלקוחה להיות מטופלת אצל מישהי אחרת בקליניקה; הקושי של הלקוחה לעבוד מציפורניים לטיפולי פנים; הקושי במכירת מוצרים; הבקשות הבלתי פוסקות להנחות; התחרות הרבה שיש בתחום היופי (לפעמים אצלך בקומה יש עוד 2 קליניקות); ועוד;
שורה תחתונה, אני מכירה את אופי העסקים בתחום היופי, את החולשות של העסק, את הלקוחות שלו, את התחרות שבו, ועם הניסיון הרב בתחום הזה אני יכולה לתת לך מענה לנקודות קריטיות ולקדם את העסק שלך להצלחה.

רוצה לשמוע עוד?

לפרטים נוספים, ובדיקת התאמה לקורס
(לראות שאנחנו באמת מתאימות אחת לשניה)

דילוג לתוכן