fbpx

הקדמה

רגע לפני שמתחילים.

גם אם תלמדי בלי סוף, גם אם תדעי את כל התכנים, גם אם תעברי עשרות פעמים על כל שיעור וכול ווידאו, שום דבר לא יצליח אם לא תעשי בפועל את מה שמתבקש. מעבר ללמידה, בשביל להצליח, תצטרכי לעבוד וליישם את מה שלמדנו.

אני יודעת שאת בעלת עסק עמוסה, ואולי ניסית לשווק בעבר ולא הלך לך, ואולי הכלים שלמדת היו מורכבים מדי, ובואי.. את בעלת עסק ולא אשת שיווק. אני מבינה שלשווק נראה לנו כמו משהו צדדי. אבל שיווק הוא למעשה הדבר החשוב ביותר בעסק ואסור לנו להזניח אותו. כשאני מתכוונת לעבודה, אני מתכוונת בעצם לשיווק (כתיבת פוסטים; תמונות; סרטונים; קהילות; ועוד).

זכרי: אני כאן בשביל ללמד אותך את התכנים החשובים ביותר, אבל בסוף תצטרכי לקחת את התכנים האלה ולעשות איתם את מה שצריך, אחרת הידע שתצברי לא יהיה שווה הרבה. שיווק הוא שיווק הוא שיווק, והוא דורש השקעה מתמדת.

אחרי שהבנו את זה, נוכל להתקדם.

המטרה שלי בקורס:

ללמד אותך עבודת שיווק מדויקת – השילוב המנצח הוא שילוב בין שיווק חכם (אני קוראת לו שיווק אינטליגנטי), לבין סגירת לידים (סגירת לקוחות שמתעניינות). לשווק זה יפה, אבל זה שווה אם אנחנו לא יודעות לסגור לקוחה מתעניינת?

ללמד אותך איך עושים שיווק חכם.

ללמד אותך איך כותבים נכון.

ללמד אותך איך לא "מורידים את התחתונים עם מבצעים".

ללמד אותך איך מגיעים לקהל היעד בכל הפלטפורמות (אינסטגרם; פייסבוק; קהילות; וואטסאפ; ועוד) .

ללמד אותך איך מצליחים לסגור עסקה ואשכרה להרגיש טוב לגבי זה – בלי להתנצל על זה שאת מוכרת ובלי "לדחוף" ללקוחה מוצרים וטיפולים.

את כל אלה תלמדי לאורך הקורס, כאשר בכל סוף שיעור תקבלי שיעורי בית. אם לא הבנת משהו במהלך השיעורים, תוכלי להיעזר קבוצת פייסבוק סגורה לתמיכה (קבוצה שבה נמצאות כל הבנות שבדיוק במקום שלך –  וכך תרגישי נוח לשתף ולהתייעץ).

תזכורת

אני יודעת שאת עמוסה, אני יודעת שיש לך ילדים, ובן זוג, ועסק, ולקוחות, ומיליון דברים בלתי צפויים, והשד יודע מה – – אבל עדיין, אם לא תעשי את שיעורי הבית, שום דבר ממה שלמדת לא יצליח.

כלים לשיווק

יש בשוק כלים מורכבים מאוד לשיווק, אבל המטרה שלי בקורס היא ללמד אותך להשתמש בכלים הפשוטים ביותר, אלה שלא יסבכו אותך ואלה שבאמת עובדים ויעלים לעסקים קטנים. הכי חשוב, כאלה שיבזבזו לך הכי פחות זמן. יכול להיות שלקחת בעבר קורס או איזו השתלמות שיגידו לך אחרת, ויכול להיות שימליצו לך להשתמש בפיצ'רים אחרים. אבל אני כותבת לך באחריות– מניסיון של שש שנים נכון לכתיבת שורות אלו– השיווק הכי טוב לעסקים קטנים הוא התוכן שתלמדי כאן בקורס. תמיד אפשר לדעת יותר, אבל את באמת לא צריכה את זה.

דוגמה

מה שמתאים לשיווק בחברות הגדולות כמו FILA  לא יהיה רלוונטי לעסק שלך. ב-FILA הם יכולים להביא משפיענים בתקציבי עתק, קידום ממומן בכסף גדול, ופרסום בקמפיינים אדירים שלא מדברים באותה שפה שבה העסק שלך מדבר. כל זה – לא רלוונטי אלייך. לכן חשוב שנתמקד בפיצ'רים המתאימים יותר, אלה שיהיו הכי יעילים ואלה שיגזלו ממך מינימום זמן ויכניסו לך מקסימום כסף.

מחשב חובה!

את רוב עבודת השיווק רצוי לעשות באמצעות המחשב. אם אין לך מחשב – כדאי שתרכשי אחד. הסיבה: הרבה יותר נוח לשווק במחשב והרבה יותר פונקציות נמצאות במחשב ולא נמצאות בנייד (טאבלט לא רלוונטי פה – הוא טלפון לכל דבר בהקשר הזה).

בקורס יהיו כמובן עזרי שיווק בקורס שתלמדי לבצע באמצעות הטלפון, אבל המחשב הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו.

אפליקציות להורדה למכשיר נייד:

כמו שכתבתי, ישנם אפיקי שיווק שנפעל בהם מהנייד. בינתיים, תורידי בבקשה לנייד שלך את האפליקציות הבאות:

ממערכות אנדרואיד ואייפון:

פייסבוק

אנדרואיד – מנהל מודעות – באייפון נקראת facebookads  

מנהל עמודים

בומרנג

איסנטגרם

Story Split

PLANOLY

StoryArt

Inshot

Highlights instegram

Snapseed

storylight hilhlight

unfold