fbpx

איך אני חוזרת ללידים בעסק שלי:

אני מקבלת המון פניות מלקוחות מתעניינות, כאלה שקוראות את הפוסטים ומשאירות פרטים בדף הנחיתה. כלל משפר אחד שלי: אני לא רודפת אחריהן יותר מדי.

אגע, לא להבין לא נכון, אני שיתקשרו אליהן פעם אחת, אני דואגת שינסו פעם שניה, אבל אחרי הפעם השנייה, אני סיימתי, ואני מבקשת לשלוח הודעה שניסנו ליצור קשר ללא הצלחה, ושהמתעניינת מוזמנת ליצור איתנו קשר.

מה אני מבקשת להבהיר, זה שאם מישהו השאירה לנו פנייה, זה לא אומר שיש לנו זכות לנדנד לה כל החיים, וזה לא אומר שאנחנו, כבעלות עסקים, צריכות לרדוף ולרדוף ולהתחנן שייענו לנו.

הלקוחה השאירה פרטים – חזרנו אליה פעם אחת – חזרנו פעם שנייה – לא הצלחנו לתפוס אותה – זהו – הכדור עובר אליה – ואם היא תרצה היא מוזמנת להתקשר.

זה נעים יותר. זה נוח יותר. זה יוצר אצלכן רושם חיובי ולא תלותי. וזו לדעתי הדרך הנכונה לפעול. לא לרדוף. לא להתחנן. לא לנדנד.

דילוג לתוכן