fbpx

"תשמעי, זה לא עובד, אני חייבת להחליף לוגו"

שיחת ייעוץ עם לקוחה. היא השאירה פרטים. קבענו שיחת טלפון, ובשיחה היא אמרה לי שהעסק תקוע.

"למה תקוע?" שאלתי.

"לא יודעת, משהו לא עובד. אני חושבת שאני חייבת להחליף לוגו…"

לא סתם אני כותבת על זה, וזו לא הפעם הראשונה שאני שומעת על זה. לא מעט בנות שפונות אליי מרגישות שמשהו חסר, והן משוכנעות שהמשהו החסר הזה הוא העיצוב בלוגו או שינוי תמונת הרקע בפייסבוק או החלפת תמונת הפרופיל באינסטוש.

לא. זו כנראה לא הבעיה.

מה הבעיה?

אחרי שאני מסתכלת על הקיר של הלקוחה אני מבינה שהבעיה היא שאין לה תוכן מעניין. אותן בנות שאומרות לי את זה ("אני חייבת להחליף לוגו"), בדרך כלל לא כותבות תוכן בפיד, לא מדברות עם הלקוחות, לא עקביות, לא ממליצות על טיפולים ולא נותנות טיפים, לא נכנסות לתודעה של הלקוחות, לא הופכות את עצמן למיוחדות, ובמבט חטוף אני מבינה שהן מתעסקות בטפל ולא בעיקר.

מה זה הטפל?

תמונת רקע או לוגו. לא שזה לא חשוב, זה חשוב, אבל מרגע שהחלטתן על לוגו, זה הזמן להתקדם הלאה ולפעול כמו תמנון. כלומר, לשווק בכול הזרועות, בכמה אפיקים, לכתוב, להריץ פוסטים, לתת טיפים, להציע טיפולים, לעניין את הלקוחות במוצר החודש שלך, להעלות תמונות עם לקוחות, ועוד…

העיסוק בלוגו, מרגע שהחלטת על העיצוב שלו, חייב להסתיים.

מקסימום תוצאה בעסק שלך לא יבוא משיפוץ הלוגו אחת לשנה, ושיפוץ הלוגו כשלעצמו לא יהפוך את העסק שלך למצליח יותר. לוגו זה חשוב, נכון, וכדאי מאוד שהוא יאפיין את העסק ושיהיה שווה ומעניין, אבל לוגו הוא רק חלק קטן מאוד (ואפילו שולי) במערך השיווק שלך.

בקיצור, לבחור לוגו ולהתקדם.

לשווק. לשווק. לשווק.

ממני,

חן

דילוג לתוכן