fbpx

"אני לא אוהבת להצטלם"

מבלי להיות פרויד, כשלקוחה אומרת לי ש-"היא לא אוהבת להצטלם", אני מבינה שמדובר במשהו עמוק יותר. כי כנראה שיש סיבה לכך שהלקוחה "לא אוהבת להצטלם".

אני לא יודעת, אולי משהו מפריע לה, אולי היא לא אוהבת את המראה שלה בתמונות, אולי היא באמת לא פוטוגנית (והמצלמה לא מחמיאה לה), ואולי היא פרפקציוניסטית שחייבת להצטלם מאה פעמים לפני שהיא בוחרת תמונה אחת. אולי.

אבל את, הלקוחה, חייבת להבין:

כמה דברים ללקוחה:

  • את לא היחידה שלא אוהבת להצטלם. זו בעיה של המון אנשים ושל המו בעלי עסקים שנדרשים לשווק. והפרפקציוניזם שלך, שבגללו את לא מסוגלת לבחור תמונה אחת לשביעות רצונך, תוקע אותך ואת השיווק של העסק שלך.
  • להצטלם זה קריטי. לעמוד מול המצלמה זה קריטי. לשווק באמצעות תמונות זה קריטי. לאנשים נמאס מתמונות מהונדסות. הם רוצים לראות אותך, הם רוצים לדעת מי את, את רוצים שתחשפי קצת.
  • כשאת לא מרוצה מכל כך הרבה תמונות, כנראה שהבעיה לא בתמונות… במקרה כזה אפשר לשלוח את התמונה או את הסרטון למישהו שאת סומכת עליו ולשמוע את דעתו. אם המישהו הזה שאת סומכת עליו יגיד לך שאת נראית טוב – אז זהו – לסמוך עליו פרסם.
  • אפשר לשאוף גם ל-80% מושלם ולא ל-100 % מושלם. גם אם איזה תלתל לא יישב במקום (מי כמוני יודעת), זה לא נורא ואפשר להתקדם הלאה.

במילים פשוטות: יותר לזרום. פחות להיתקע על דברים שאנשים בקושי שמים אליהם לב.

יכול להיות שתמונה שאת חושבת שאת נראית בה רע מאוד, היא תמונה מצוינת שמאוד מחמיאה לך. קחי את זה בחשבון, וקדימה לצלם.

שלכן,

חן

דילוג לתוכן