fbpx

"פעם הייתי הכי חזקה באזור שלי, את לא מבינה איך ירדה לי העבודה"

משפט אמיתי מלקוחה שהגיעה אליי לפגישה (היום היא לקוחה של שנים).

באמת יש בשוק תחרות. המון קוסמטיקאיות פותחות עסקים ומעדיפות להיות עצמאיות על פני שכירות (זו אחת הסיבות שבתחום הזה קשה למצוא עובדות).

אז מה עשיתי עם הלקוחה ההיא?

  • שיווקנו למאגר לקוחות חדש והתבססנו על בידול עסקי. כלומר, קודם כל החלטנו במה אנחנו מיוחדות מכול השאר, ולמה שלקוחות יגיעו דווקא אלינו.
  • שימרנו מאגר ישן – פנינו שוב לכול הלקוחות שהיו אצלנו בעבר במספר הטבות כדי להחזיר אותן לקליניקה. לא מדובר בפניות רק באמצעות הטלפון או בהודעות, אלא גם באמצעות רימארקטינג (שיווק ברשת לקהל קיים).
  • פתחנו את הראש – אותה לקוחה אמרה לי שהיא לא נמצאת ברשת ולכן היא לא משווקת שם. אבל מה זה אומר? שהלקוחות שלה גם לא נמצאות שם? שיווק ברשת הוא אחד מאפיקי השיווק הטובים היום, וגם אם היא לא הייתה רגילה לזה, זה היה בדיוק הזמן להתחיל…
  • ועשינו עוד כמה דברים כמובן – אבל זה כבר לפוסט הבא…

עסק זה עבודה. שיווק זה עבודה. שימור לקוחות זה עבודה. ואם נשב ונבכה על זה שהעבודה ירדה לנו, או אם נשתמש בכול מיני סיסמאות, כנראה שניתקע במקום.

#לא להתייאש

#לעבוד על שיווק

חן

דילוג לתוכן