fbpx

"חן, תקשיבי, זה פשוט גורל! כל פעם שאני נכנסת לפייסבוק ולאינסטגרם אני רואה את הפוסטים שלך! אני חייבת להירשם לקורס!"

רגע, שנייה, יקירתי, זה לא גורל. לא שאני לא מאמינה בגורל, אני כן (הגורל בעצם הפגיש אותי עם אהבת חיי), אבל לעובדה שאת רואה את הפוסטים שלי שוב ושוב שלי אין קשר לגורל.

אז מה זה בעצם (אם זה לא גורל)?

זה משהו שנקרא: "רימרקטינג".

דוגמה: קוסמטיקאית מעלה פוסט המציע טיפולי פנים, ולקוחות פוטנציאליות קוראות את הפוסט. לא תמיד הן עושות לייק, לא תמיד הן מגיבות, לא תמיד הן משאירות פרטים. הן רואות את הפוסט ונעלמות.  התוצאה: יש כמות לקוחות מכובדת שהתעניינה בפוסט אבל לא סגרה עסקה ולא הגיעה לטיפול פנים ואפילו לא פנה אלייך. לא חבל? חבל, כי מדובר בלקוחות רלוונטיים (שהרי קראו את הפוסט…) ושווה מאוד להגיע אליהן שוב.

מה אפשר לעשות?

לשווק שוב לאותו קהל בדיוק שהתעניין בפוסט (רימרקטינג…) במצב כזה, אותה לקוחה שהתעניינה בתוכן שלך בעבר תוכל להיחשף לתכנים נוספים שאת מעלה. היא הרי קראה את הפוסט פעם אחת, היא הסתכלה בתמונה, היא התעניינה, וכנראה שהיא קהל מאוד רלוונטי בשבילך, ואם כן, אפשר להגיע אליה שוב ושוב בעזרת מימון מדויק.

בקורס ביזי וומן אני מלמדת בדיוק את הדברים האלה (במקביל לעוד המון תכנים נוספים – בקישור) > ואני מלמדת על זה כבר בשיעורים הראשונים – ואני מלמדת איך עושים אותם לבד.

שווה לדעת?

בכנות, נראה לי שכן.

להרשמה

דילוג לתוכן