fbpx

להיות מדויקת…

לא מזמן ראיתי סרטון שמדגים איך נופלים ומתרסקים על הפרצוף.

מה זאת אומרת?

חבורת אנשים עומדים זה ליד זה, והמדריך שלהם מדבר על בניית אמון (משהו רוחני כזה). לאחר מכן הוא מבקש מאחד המשתתפים לעלות על הכיסא ולעמוד עליו, ומסביר לו שעליו לעצום עיניים וליפול (פשוט "ליפול") והחבר'ה יתפסו אותו ("אל תדאג – אתה בידיים שלנו").

מה הבעיה?

לא אמורה להיות בעיה – אם אנחנו מדויקים – אבל המדריך לא היה מדויק – והוא גרם למשתתף לנזקים שאלוהים ישמור.

מה הוא עשה?

יותר נכון מה הוא #לא עשה. הוא פשוט לא עדכן את הבחור לאיזה כיוון ליפול (קדימה או אחורה), ובעוד המשתתפים נעמדו לבלום את הנפילה לאחור, האיש בחר דווקא ליפול לפנים, בתקווה ובאמון שהמשתתפים יבלמו את הנפילה שלו. והוא עם עיניים עצומות, כמובן, והוא לא יכול היה לראות שמלפנים לא עומד אף אחד שיוכל לתפוס אותו…. והוא סמך על ההוראה #הלא מדויקת שהוא קיבל, והוא פשוט נפל, לפנים, והתוצאה הייתה נפילה על הפרצוף.

גם בעסק – רוצות להעביר מסר/תוכן שיווקי/הודעה ללקוחות?

תהיו מדויקות. אל תתנו להן לפרש דברים לא סגורים. אל תגידו להם חצי אמירות. אל תפרסמו משהו שאין לו מהות ותכלס. ואל תבזבזו כסף על מוצרים/מכשירים שאתן לא יודעות בדיוק בדיוק בדיוק במה הם יועילו לכם. חוסר דיוק מביא נזקים. חוסר בהירות מביא נזקים. חוסר וודאות מביא נזקים.

ושמרו על הפנים שלכן ?

חן

דילוג לתוכן