fbpx

על גבולות בפרסום.

דיברתי המון על כמה חשוב להצטלם ולכתוב פוסטים אישיים. הלקוחות שלנו רוצות להכיר אותנו, לדעת מי אנחנו, להתחבר אלינו, ולכן חשוב שנחשוף קצת פרטים אישיים (ולא רק תוכן מקצועי שלפעמים הופך להיות משעמם). עם זאת, לכול אחת יש את הגבולות שלה, וכול אחת מחליטה מה לחשוף וכמה.

גילוי אישי משלי: בזמן ההיריון לא העליתי תמונות בכלל. אפילו לא רמזתי. וחשבתי שגם אחרי הלידה לא אעלה תמונות של הקטנה שלי. אחרי הלידה החלטתי שאני מעלה תמונות (בעיקר לסטורי), כי הבנתי שזה גורם ללקוחות להכיר אותי ולהתחבר אליי.  

למה זה חשוב?

לקוחות לא רוצים בעל עסק שמוכר להם את עצמו בלי סוף. לפעמים הם רוצים תחושה של הכרות, של בית, של אמון, של חיבור. ובזכות חשיפה אישית אפשר לספק להם את זה. שוב, כל אחת והגבול שלה, אבל תוכן מקצועי בלבד ירחיק את הלקוחות מהקמפיינים שלכן, ויהפוך את העסק שלכן לכזה שרק מנסה למכור ולמכור. הרשת מוצפת בעסקים ובתוכן ממומן, ולכן חשוב לספר קצת על עצמך, לחשוף קצת, להכיר קצת, וכך ליצור חיבור אישי עם הלקוחה.

וגם אם הצבת לעצמך גבולות (כמו שהצבתי עם החילזון שלי), חשוב מדי פעם לנסות להבין אם הגבולות האלה עדיין רלוונטיים. לפעמים אנחנו קובעים משהו ומתקבעים עליו, אבל עם הזמן מבינים שאולי יכולנו אחרת. גם אם החלטת משהו, תחשבי על זה מפעם לפעם. אולי פתאום דעתך תשתנה.

חומר למחשבה, חן

דילוג לתוכן