fbpx

"תשאירי מייל ונחזור אלייך" – כלומר, תשאירי מייל ונחפור לך במוח עד שתעבירי אותנו לספאם כי אחד לא קורא מיילים היום.

אז בסדר, יש כאלה שנופלים לזה ומשאירים כתובת מייל. זה לא נורא, כי את הכול אפשר להעביר באמת לספאם, אבל מה זה נותן למשווק? ולמי הוא משווק במייל? לאנשים שכל היום קוראים מיילים? או לאנשים שכל היום מתעסקים בטלפון וגולשים באינסטגרם/פייסבוק?

למען האמת, גם אנשים שעובדים במשרד וכול היום נמצאים מול מחשב, בקושי קוראים תפוצות למייל. כן, העולם התקדם, ואנשי הרבה יותר ברשתות החברתיות ובקבוצות בוואטסאפ מאשר במייל.

האני מאמין שלי:  שיווק לאורך זמן, העלאת מודעות ויצירת מותג. לא לשווק באופן כללי לכול מי שמשאיר פרטים, אלא לכוון מראש לקהל היעד שלנו, אלה שבאמת יש להם פוטנציאל להשתמש במוצר שאנחנו משווקות.

שיווק לא חייב להיעשות באמצעות בפייסבוק ובאינסטגרם, אבל האמצעים האלה יעילים מאוד היום, והם מאפשרים לנו לפנות לקבל ספציפי שאליו אנחנו מכוונים.

דוגמה:

בעלת עסק שיש לה ארבעה ילדים והיא גרה בשכונת מגורים גדולה. מה יותר יעיל בשבילה? להפיץ מיילים לכול השכונה או להשתמש בפייסבוק/אינסטגראם/וואטסאפ?

דילוג לתוכן