fbpx

ששת הסודות על שיווק ומכירות ברשת

השיעור הדיגיטלי שילמד אותך אחת ולתמיד איך עושים את זה נכון

ששת הסודות לשיווק ומכירה ברשת, מה בשיעור:

הרצאת אונליין מוקלטת שאת יכולה לצפות בה מהמחשב או מהנייד בזמן הפרטי שלך, שתגלה לך את סודות המכירה ברשת.

ואלה הנקודות:

1.     ערך – כולנו כבר יודעים שבשביל להצליח להביא לקוחות מהרשת וכדי לעניין אותם מספיק על מנת שייצרו איתך קשר – את צריכה לדעת לשווק. אז איך משווקים? כמה פוסטים מעלים? לאיזו פלטפורמה מעלים (פייסבוק/אינסטגרם/סטורי)? בהרצאה תקבלי מרשם מדויק של איזה פוסטים להעלות וכמה פוסטים להעלות ובאיזו רשת חברתית להעלות אותם.

2.     מכירות – בהרצאה תלמדי איך למכור נכון, מתוך מקום אמיתי, מבלי להרגיש שאת דוחפת ללקוחה מוצרים ומבלי להרגיש שאת משכנעת אותה. שיהיה ברור שלא מדובר בטיפ זול שמלמדים במכירות בטלמרטינג. מדובר בשיטה, שיטה שעובדת, ממש שינוי גישה, בדרך שתגרום לך למכור בלי להרגיש אשמה שאת גורמת ללקוחה "לבזבז" כסף ובלי להרגיש אשמה כי את כאילו נכנסת לה לתוך הארנק. ובקיצור, שיטה שתגרום ללקוחה לקנות כי היא רוצה לקנות וצריכה לקנות וכי זה בא ממנה, ולא כי את זו שקבעת שהיא צריכה לקנות.

3.     ביטחון מול לקוחה – הכול על התנהלות ועל קשיים מול לקוחות. איך להעלות מחירים? איך לבקש בכלל את המחיר שאת רוצה? איך להבין שאת שווה את המחיר שאת מבקשת? איך להתמודד עם התנגדויות? איך להתמודד  עם לקוחה שאומרת שהיא רוצה אבל זה יקר לה? איך מתמודדים עם לקוחה שאומרת: "אבל יש קוסמטיקאית שמוכרת טיפול פנים ב 180 ₪"? ועוד דוגמאות כאלה…

4.     אותנטיות –בהרצאה תלמדי איך להעלות תוכן אמיתי ונכון שמושך את הלקוחות. לא תוכן מגוגל. לא תמונות מצועצעות (זה לא טוב וזה לא עושה את העבודה). תוכן אמיתי שעושה חשק לבוא אלייך לטיפול.

5.     וואטסאפ כאפיק שיווק – בהרצאה נלמד איך להוציא  את המקסימום מהוואטסאפ. בלי לחפור. בלי להיות נודניקיות. אבל כן להשתמש בו כאפיק שיווק לכול דבר. אפיק שיווק חינמי, כמובן. לדוגמה: איך להגדיל הכנסות פר לקוחה באמצעות הודעות או איך להביא לקוחות חדשות לעסק או איך לשמור על מאגר לקוחות קיים או סתם לשמור על קשר. משתתפות בהרצאה יקבלו נוסח הודעה לשימוש שהביא לקוחות חדשות לעסקים לא פעם ולא פעמיים (רק לעשות העתק הדבק ולשלוח).

6.     קידום ממומן בסטורי ובאינסטגרם –  נכון לשנת 2022הסטורי שבאינסטגרם זו ה-פלטפרומה להיות בה. משתתפות ההרצאה ילמדו איך לעשות קידום ממומן בסטורי באופן פשוט ויעיל ובכך להגיע לקהל עוקבים חדש.  

אז מה בעצם מקבלים?

שיעור פרקטי מאוד שיוציא אותך כבר מהשיעור עם כלים מעשיים לביצוע מיידי בעסק שלך

חן, קנית אותי! איך זה עובד?

 

1.      לאחר תשלום השיעור יישלח אלייך בקישור למייל, שימי לב שלא מגיע לתיקיית הספאם

2.     השיעור מוקלט ודיגיטלית; יש בה דוגמאות רלוונטיות לעצמאיות בתחום היופי, כך שאת יכולה לצפות בה בזמנך הפנוי מכל מקום שאת רוצה.

3.     לאחר ביצוע התשלום, יישלח אלייך בנוסף קישור לקבוצה הסגורה שלנו. בקבוצה תוכלי לשאול אותי שאלות בנושאי השיעור.

ניפגש, חן 

 

יאללה, איך צופים בשיעור?

ששת הסודות לשיווק ומכירה ברשת

180 ש"ח

קצת עליי

היוש, אז אם עדיין לא הכרנו, שמי חן ואני מאמנת עסקים בתחום היופי בשבע שנים האחרונות, אני נשואה באושר לאביאל ואמא לליבי ואור – אהבות חיי.
אני מאמנת עסקים בתחום היופי ואני עושה את זה משנת 2013 (בליווים אישיים; בקורסים; בהשתלמויות). באופן אישי, אני מאמינה שמאמן עסקי צריך לבדל את עצמו ולהתאים את עצמו לסוג העסק, צריך להיות הבדל בין מאמן עסקי שמאמן עסק בתחום היופי לבין מאמן עסקי שמאמן עסק מסוג אחר (לדוגמא עסק בתחום המזון). 
העבודה עם בעלות עסקים בתחום היופי לימדה אותי בדיוק מה החולשות שיש לבעלות עסקים מהסוג הזה: הקושי במציאת עובדות; הקושי של הלקוחה להיות מטופלת אצל מישהי אחרת בקליניקה; הקושי של הלקוחה לעבוד מציפורניים לטיפולי פנים; הקושי במכירת מוצרים; הבקשות הבלתי פוסקות להנחות; התחרות הרבה שיש בתחום היופי (לפעמים אצלך בקומה יש עוד 2 קליניקות); ועוד;
שורה תחתונה, אני מכירה את אופי העסקים בתחום היופי, את החולשות של העסק, את הלקוחות שלו, את התחרות שבו, ועם הניסיון הרב בתחום הזה אני יכולה לתת לך מענה לנקודות קריטיות ולקדם את העסק שלך להצלחה.
דילוג לתוכן