גישות בשיווק מבצעים – כל אחד יכול לפרסם מבצעים בעסק, ויכול מאוד להיות שהמבצעים יגרמו לכולם להגיע. זה קל מאוד. לדוגמה, פרסום טיפול פנים ב
רגע לפני – כדאי למחוק עוקבים לא רצויים מהדף – איך עושים את זה ? פה בסרטון כתיבה שיווקית בכל פלטפורמה צריך לדעת איך לכתוב,
היי, כיף שאת איתי, מוזמנת לצפות פה בשיעור: הערה: לצערי הרב ניסתי לצלם בזום הפעם, מה שהוריד לי את איכות הסרטון משמעותית. המועדון הדיגיטלי לא
אני מזכירה, זה המרשם הרצוי לפוסטים: תקציב: התקציב המינימאלי לקידום ממומן הוא 800 ₪. בהתאם לתקציב הזה אנחנו נעבוד בהתחלה. כמובן שאם תצליחי להעלות תקציב
בואי נדבר על זה לרגע, מה זו בכלל תכנית עסקית שיווקית? ולמה את כל כך צריכה אותה? פה בסרטון איך עושים תכנית עסקית? תוכנית עסקית
כמה מילים על אינסטגרם איך לחבר בין חשבון האינטסגרם לבין הדף העסקי בפייסבוק + איך להקים לוקיישן באינסטגרם איך מגדירים חשבון עסקי באינסטוש? באינסטוש יש
שמעי, אני יודעת שיש לך אישיו עם סרטונים (ואם אין לך – זכרי לנצח מה שאני אומרת לך – התברכת בקטע אחר ממש). יש לי
אחרי שלמדנו לעשות קידום ממומן ואחרי שהמערכת יושבת טוב, אני הולכת קצת "לסבך" את העניינים עם קהלים נוספים. עד עכשיו מימנת בכ-600 ₪ לפייסבוק, ועוד
גישות בתמחור – מבצע/מותג אני מחדדת ומוסיפה. אם המטרה שלכן היא לגדול ולהתפתח, ולהרוויח יותר בהמשך. אל תתמחרו נמוך בתקווה ש "אעלה מחיר כשאגדל". לקוחות
ניתוח קמפיין – איך לנתח קמפיין סרטון מהמחשב ניתוח קמפיין – איך לנתח קמפיין סרטון מהנייד איך נכנסים לדף ביקורת + איך מקצרים את הלינק
מה מפריע לנו לשווק ולהצליח? איך מצליחים להספיק הכל בעסק? איך לנהל את הלקוחות (ולא שהלקוחות ינהלו אותך)? מהם החששות שמונעים ממך להתקדם בעסק? חשש
איך מתחילים לשווק? מצפייה בסרטון קצת על תמחור – תוכלי למצוא כאן פייסבוק, אינסטגרם ושאר ירקות: כל מה שאת צריכה כדי לפתוח עמוד עסקי בפייס