אביאל בוקובזה – אחת יותר מדי תודה רבה שפניתם אלינו 🙂 תשומת הלב שהספרים לא נמכרים ברשתות ובחנויות – ניתן לרכוש רק באמצעותנו ארבעת הספרים שיצאו לאור "בוקר טוב יפה שלי""אחת קראי עוד >>
זה למה אני לא אוהבת מבצעים כי זה עשוי להביא לקוחות שיתרגלו להנחות ויחפשו תמיד רק הנחות. כי זה מביא לקוחות שלא מבינים את טיב המוצר וחושבים שמחיר ההטבה הוא המחיר קראי עוד >>
על שיווק בלי מחשבה: אחר צהריים רגיל, אני יוצאת מהבית, ורואה דף מלבני מוצמד לשמשת הרכב שלי. כמובן שהמחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא שחטפתי דו"ח (כי אני גרה קראי עוד >>
אחת הפעולות הבלתי נסבלות עליי במכירה היא חנופה מתן מחמאות שקריות ללקוחה כדי לסגור עסקה. מצחיק, כי לא מזמן האשימו אותי בכך שעשיתי את זה. כמה פעמים נכנסנו לחנות בגדים ושמענו את המוכרת קראי עוד >>
"נו, אולי תרימי את לי האיילנר עוד קצת? אולי עוד קצת שימר? ועוד קצת ליפטינג? לא רואים כלום אחרי הטיפול!" מכירה את אלו שתמיד יהיו ב #תלונה_מתמדת? לא חשוב מה תעשי, לא חשוב כמה תשקיעי, גם אם תזמיני מהנדס בניין שייעצב ללקוחה את האיפור או קראי עוד >>
"הלקוח תמיד צודק" – מכירה את זה? אני לא. הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לפעמים טועה. ובגדול. לפעמים הלקוחות נודניקיות, לפעמים הן רק מתלוננות, לפעמים הן שואבות לנו את קראי עוד >>
תחשבי שאת המנכ"לית של העסק שלך. בתור מנכ"לית, אין "לא יודעת" ואין "לא ראיתי" ואין "כאב לי קצת כאב ראש אז נשארתי בבית". בתור מנכ"לית, את האחרונה שתפסידי יום עבודה בגלל קראי עוד >>
שירות טוב זה לא רק מחיר. עברתי דירה, וברוב טיפשותי חשבתי שאני יכולה להחליף את המניקוריסטית שלי (שרי – מצטערת). נו, מה לעשות, פשוט הרבה יותר נוח לרדת למטה עם כפכפים קראי עוד >>
"תשאירי מייל ונחזור אלייך" – כלומר, תשאירי מייל ונחפור לך במוח עד שתעבירי אותנו לספאם כי אחד לא קורא מיילים היום. אז בסדר, יש כאלה שנופלים לזה ומשאירים כתובת מייל. זה לא נורא, כי את הכול אפשר להעביר באמת לספאם, אבל מה זה נותן למשווק? ולמי קראי עוד >>