אביאל בוקובזה – אחת יותר מדי
תודה רבה שפניתם אלינו 🙂 תשומת הלב שהספרים לא נמכרים ברשתות ובחנויות – ניתן לרכוש רק באמצעותנו ארבעת הספרים שיצאו לאור "בוקר טוב יפה שלי""אחת
תודה רבה שפניתם אלינו 🙂 תשומת הלב שהספרים לא נמכרים ברשתות ובחנויות – ניתן לרכוש רק באמצעותנו ארבעת הספרים שיצאו לאור "בוקר טוב יפה שלי""אחת
כי זה עשוי להביא לקוחות שיתרגלו להנחות ויחפשו תמיד רק הנחות. כי זה מביא לקוחות שלא מבינים את טיב המוצר וחושבים שמחיר ההטבה הוא המחיר
אחר צהריים רגיל, אני יוצאת מהבית, ורואה דף מלבני מוצמד לשמשת הרכב שלי. כמובן שהמחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא שחטפתי דו"ח (כי אני גרה
מתן מחמאות שקריות ללקוחה כדי לסגור עסקה. מצחיק, כי לא מזמן האשימו אותי בכך שעשיתי את זה. כמה פעמים נכנסנו לחנות בגדים ושמענו את המוכרת
מכירה את אלו שתמיד יהיו ב #תלונה_מתמדת? לא חשוב מה תעשי, לא חשוב כמה תשקיעי, גם אם תזמיני מהנדס בניין שייעצב ללקוחה את האיפור או
מכירה את זה? אני לא. הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לפעמים טועה. ובגדול. לפעמים הלקוחות נודניקיות, לפעמים הן רק מתלוננות, לפעמים הן שואבות לנו את
בתור מנכ"לית, אין "לא יודעת" ואין "לא ראיתי" ואין "כאב לי קצת כאב ראש אז נשארתי בבית". בתור מנכ"לית, את האחרונה שתפסידי יום עבודה בגלל
עברתי דירה, וברוב טיפשותי חשבתי שאני יכולה להחליף את המניקוריסטית שלי (שרי – מצטערת). נו, מה לעשות, פשוט הרבה יותר נוח לרדת למטה עם כפכפים
אז בסדר, יש כאלה שנופלים לזה ומשאירים כתובת מייל. זה לא נורא, כי את הכול אפשר להעביר באמת לספאם, אבל מה זה נותן למשווק? ולמי