fbpx

"על שינוי הרגלים"

כלל מספר אחד באימון עסקי –  שינוי הרגלים.

הרבה אנשים רוצים להיות בכושר אבל אין להם זמן להתאמן, והם רוצים לעשות דיאטה אבל יש להם חולשה למתוק, והם רוצים להשקיע בזוגיות אבל בקושי יש להם זמן לעצמם (כי הבית הפוך והילדים והעבודה…).

אבל מה כל זה אומר? שאין פתרונות? שזו שיש לה חולשה למתוק לא תוכל להרזות או לעשות דיאטה? שזאת שרוצה להיות חטובה לא תירשם לסטודיו? וזאת שיש לה שלושה ילדים לא יכולה למצוא זמן להיות בעלת עסק ולשווק? וגם לא יהיה לה זמן לצאת לדייט עם בעלה?

לא. זה לא מה שזה אומר. זה רק אומר… שצריך… לשנות הרגלים.

אדם שיש לו חולשה למתוק – יוציא מהבית את המתוק. אולי ישאיר קצת.  

אדם שאין לו זמן להתאמן – יארגן מחדש את הלו"ז שלו וינהל את הזמן טוב יותר – ואני בטוחה שהוא ימצא שעה לפעילות גופנית לפחות פעמיים בשבוע (בעלי שהיה מאמן כושר לפעמים מתאמן ב-10 דקות – תאמינו לי – אימון אינטנסיבי שקשה לעמוד בו).

אדם שאין לו זמן לעצמו – יכתוב ביומן יומיים בשבוע "זמן לעצמי", וישקיע קצת בעצמו.

מישהי שרוצה להשקיע בזוגיות – תשלב דייט עם בעלה ותשים את הדייט במקום הראשון.

ועוד ועוד…

באימון עסקי לא הכול מסתכם בכסף. ולא הכול זה למכור ולמכור. ולא הכול זה להרוויח ולסגור קופה. להפך, לפעמים אנחנו מקובעים, ולפעמים דווקא שינוי הרגלים מקובעים הוא שעוזר לנו להתקדם ולהתפתח.  לפעמים זמן לעצמנו מרים את העסק. לפעמים עבודה פחות קשה (כתוצאה מניהול זמן נכון) היא שגורמת לעסק להמריא.

אחד הדברים הבסיסיים שאנחנו לומדות בקורס ביזי וומן הוא שינוי הרגלים. להוציא החוצה את כל הקיבעון שנפלנו אליו ושאנחנו משועבדות אליו, ומציאת דרכים יעילות וטובות יותר לניהול העסק. דרכים שגם יגרמו לעסק שלך לפרוח, וגם ישאירו אותך בחיים בלי שאת קבורה בקליניקה.

חן

דילוג לתוכן