fbpx

איך קוסמטיקאית צריכה להתכונן לאחרי החגים

עוד מעט פסח והקליניקה שלך מלאה. בנות עומדות אצלך בתור לטיפולים. את, וגם מעצב השיער שעובד איתך באותו חלל, מפוצצים בעבודה.

#תענוג.

אבל מה יקרה יום אחרי החג? בדקת את זה? הבאת בחשבון את העובדה שאחרי החגים יש תמיד נחיתה ופתאום היומן שלך ריק?

בעלת עסק לא יכולה ליהנות מהתקופות האלה (שבהן יש עבודה בלי סוף) ולהזניח את התקופה שאחרי. אנחנו חייבות, אבל חייבות לתכנן מראש מה יהיה בתקופה שבה העומס יירד.

כמה דרכים לעשות את זה:

  • תכנון מראש – להציע לכול לקוחה שמגיעה אלייך בזמן החגים טעימה מטיפולים גם אחרי החגים. הרי הן אצלך בקליניקה, קל מאוד לקבוע להן תור נוסף, ונשאר רק להציע טיפולי טעימה משאר הטיפולים שאת מעניקה.
  • ימי לקוחות – ארגון יום לקוחות אחרי החגים. מין מסיבת לקוחות בקליניקה שאליה אפילו מגיעה מדריכה לאבחון בעיות עור וכד'. שימי לב שאת הארגון ואת השיווק ליום הזה את מבצעת באופן מאוד מדויק. את לא רוצה לפרסם יום כזה ל-1,000 בנות ולגלות שהגיעו 5 בנות בלבד.
  • יצירתיות – לא סתם יצירתיות ולא סתם אני זורקת מילים באוויר. להמציא את עצמך מחדש ולדאוג לפרסם ולשווק. אולי הקפאות שומן, אולי הסרות שיער, אולי טיפולי פנים, והכול בהקשר של הקיץ שקרב ובא.

בקיצור, בתחום היופי יש תקופות פחות טובות ויותר טובות, והמטרה שלי (בעבודה משותפת עם הלקוחות שלי) היא תמיד לקחת את התקופה הטובה ולנצל אותה גם לתקופה הפחות טובה, וככה בעצם ליצור קו מאוזן של הכנסות (במקום לתת בראש בחגים ולשבת בלי עבודה אחרי החגים).

באהבה,

חן

דילוג לתוכן