על חשיבה חיובית קודם כל עברתי דירה (מזמןןןןןן) – ויצאתי ממרכז תל אביב (3 קילומטר צפונה) ועכשיו יש אצלי חנייה. בשפע. אבל חוץ מזה, נאחס קורה לאנשים נאחסים. קראי עוד >>
"מפה לאוזן…." על קטע רגשי ועל התנגדות לשיווק: בואי נתחיל מהסוף: אם את בעלת עסק מחליטה שאצלה באים רק מפה לאוזן – וההכנסות מהעסק בסדר מבחינתה – קראי עוד >>
"אה שטויות פרסמתי 4,863 תשלומים…" יופי. נהדר. השקעת במכשיר הכי חדשני והכי בטוח והכי מפוצץ. ואחר כך בעוד מכשיר חדשני ומבטיח ומפוצץ. ואחר כל בעוד אחד. ובעוד אחר. ועוד אחד קראי עוד >>
העריכי את הזמן של הלקוחה שלך לפעמים אני משתגעת. מ ש ת ג ע ת. ומה שגורם לי להשתגע זה הזלזול של בעלי מקצוע בלקוחות שלהם. האחת שאמרה לי את זה קראי עוד >>
איך אני חוזרת ללידים בעסק שלי: אני מקבלת המון פניות מלקוחות מתעניינות, כאלה שקוראות את הפוסטים ומשאירות פרטים בדף הנחיתה. כלל משפר אחד שלי: אני לא רודפת אחריהן יותר מדי. אגע, קראי עוד >>
"מה את עושה גם תמחור"? אההה, כן. אחרי 6 שנים שאני מאמנת עסקים בתחום היופי, קיבלתי שיחת טלפון שהעידה שלא כולן יודעות מה בדיוק אני עושה בעסק, ואילו שירותים אני קראי עוד >>
גילוי נאות: אני לא כותבת פוסטים ללקוחות שלי ואני לא עושה שיווק בעצמי – אני מלמדת איך לעשות לבד – והמטרה שלי היא שהלקוחות שלי יהיו עצמאיות קראי עוד >>
אני לא מושלמת אני לא מושלמת. ואני בסדר עם זה. כי בן אדם לא צריך להיות מושלם, ובעלת עסק לא צריכה להיות מושלמת (גם זו שמאמנת עסקים), והיא קראי עוד >>
"אני רוצה דף עסקי כמו של ההיא וההיא.." די. די. די. בכול שיחת ייעוץ אני נאלצת להסביר (כול פעם מחדש) שאנחנו לא מעתיקות ולא מחקות אף אחת. אנחנו לא רוצות להיות "כמו זאת", קראי עוד >>